Klantenservice

Onze eigen klantenservice helpt je graag met al je vragen en opmerkingen en wimpelt niemand af. Je kunt rekenen op persoonlijke aandacht en ondersteuning met kennis van de producten die we zelf in-house vervaardigen. Onze klantenservice kan direct of indirect met een meubelmaker of interieurbouwer ook specifieke vragen beantwoorden. Bekijk voor je contact opneemt met de klantenservice of je vraag beantwoord is bij de veelgestelde vragen. Je kunt de klantenservice bereiken via het formulier hiernaast, via [email protected] of telefonisch via 0184-663410.

Van bezoekers, naar klant tot ambassadeurs

Als je een geweldige ervaring hebt bij het shoppen in onze webwinkel en je naar alle tevredenheid de bestellingen ontvangt en ons wilt aanbevelen aan vrienden, collega’s, familie of kennissen dan weten we dat we op de goede weg zijn. Wij kunnen pas groeien als we ‘ambassadeurs’ kunnen creëren. Dit is onze bedrijfsfilosofie.

Afspraak maken?

Wil je onze meubelen of het materiaal bekijken? Dat kan! We hebben een showroom in Groot Ammers. De showroom is van maandag tot en met vrijdag geopend van 8:00 uur tot 17:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 13:00 uur.

Stel je vraag

  • Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, pdf, bmp, jpeg.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

SteigerhoutenMeubelshop.nl is een webwinkel van:

Dutchwood B.V.
Ammersekade 3a
2964 AP Groot-Ammers (NL)
Tel: 0184-663410
[email protected]
KvK-nr: 24433531
BTW-nr: NL819288688B01

We hebben als webwinkel ook verplichtingen te maken met de Europese wetgeving. Mocht je een klacht hebben, maak het eerst bij ons kenbaar door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden  via het ODR platform. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.