Bestelstatus

Je hebt direct besteld in de shop

Als je een account hebt aangemaakt kun je op je account pagina de status controleren. Bij vragen bel ons dan tijdens kantooruren op 050-8200 337 of e-mail ons op contact@forn.nl

Je hebt gekozen voor maatwerk

Heb je gekozen voor maatwerk dan heb je van ons een bevestiging per e-mail gehad waar je akkoord op bent gegaan. De status van je bestelling kun je terugvinden door op de link te klikken uit de email met de bestelbevestiging. Bij vragen bel ons dan tijdens kantooruren op 050-8200 337 of e-mail ons op contact@forn.nl

Is mijn order wel goed doorgekomen?

Als een order goed is doorgekomen dan heb je van ons een bevestiging per e-mail gehad. Sommige e-mailproviders zoals Gmail passen het mailverkeer dikwijls aan zodat onze bevestiging per e-mail ook in de ‘spam’ terecht kan komen. Kijk voor de zekerheid ook daar. Gevonden? Markeer het dan als ‘geen spam’. Zit het daar niet bij bel ons dan tijdens kantooruren op 050-8200 337 of e-mail ons op contact@forn.nl en refereer naar je offerte of bestelling.

Langere levertijd in de vakantieperiode tot en met week 34
Soms overkomt je iets omdat je blijkbaar iets goeds of moois doet, maar zelfs met zoveel mensen als we zijn en met meerdere werkplaatsen kunnen we de vraag momenteel even niet opvangen. Dat we het zo druk zouden krijgen in de vakantieperiode dat zag niemand aankomen. Daarom is de levertijd momenteel 2-3 weken langer dan aangegeven. We hopen hiervoor je begrip. Rond week 34 verwachten we weer op onze gemiddelde levertijd te zitten van 2 weken.