Bestelstatus

Je hebt direct besteld in de shop

Als je een account hebt aangemaakt kun je op je account pagina de status controleren. Bij vragen bel ons dan tijdens kantooruren op 050-8200 337 of e-mail ons op contact@forn.nl.

Je hebt gekozen voor maatwerk

Heb je gekozen voor maatwerk dan heb je van ons een bevestiging per e-mail gehad waar je akkoord op bent gegaan. De status van je bestelling kun je terugvinden door op de link te klikken uit de email met de bestelbevestiging. Bij vragen bel ons dan tijdens kantooruren op 050-8200 337 of e-mail ons op contact@forn.nl.

Is mijn order wel goed doorgekomen?

Als een order goed is doorgekomen dan heb je van ons een bevestiging per e-mail gehad. Sommige e-mailproviders zoals Gmail passen het mailverkeer dikwijls aan zodat onze bevestiging per e-mail ook in de ‘spam’ terecht kan komen. Kijk voor de zekerheid ook daar. Gevonden? Markeer het dan als ‘geen spam’. Zit het daar niet bij bel ons dan tijdens kantooruren op 050-8200 337 of e-mail ons op contact@forn.nl en refereer naar je offerte of bestelling.

Tijdelijk langere levertijd
Let op: Het lijkt alsof men momenteel massaal voor FØRN kiest. Hoera! Maar dat heeft een keerzijde rond de herfstvakanties. De levertijden zijn gemiddeld 2 weken langer dan normaal. Hopende op je begrip.